vrijdag 6 augustus 2010

Thank you





Wat is het toch een triest weer geweest bah bah. Gelukkig is het vandaag wat beter en voorspellen ze voor volgende week ook weer wat zon.
Dit thank you kaartje heb ik van de week gemaakt.
De basis van het kaartje is van wit cardstock en het design papier is van Tilda.
De tekst op de voorkant heb ik geborduurd maar dat is op de foto niet goed te zien.
Het afdrukje heb ik gekregen en is volgens mij van Hanglar.
Verder wat bloemen van o.a. prima en de vlinder is gemaakt met een pons.

Bedankt voor het langs komen!

Liefs, Margo

11 opmerkingen:

Unknown zei

wat een schatje margo heellllllllll mooi

Liefs Nellie

martina's kaartjes zei

Leuke, 'girly' kaart ! Mooi he, dat papier ! Fijn resultaat ! Groetjes, Martina

Jolanda zei

wat een mooi kaartje!!Super!
Fijn weekend,Jolanda

chantal zei

schitterend kaatrje margo
erg leuk gedaan
liefs chantal

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

een heel mooie kaart.

groetjes jolande

elly zei

wouwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wat een schitterende kaart heb je gemaakt
echt heel mooi


groetjes elly

Riet zei

Wat een schitterende kaart Margo.

Liefs Riet.

Unknown zei

Wat een mooi kaartje weer lief stempeltje ook.
groetjes,lean

Annette zei

Prachtige kaart Margo ik vind de vlinder ook erg mooi!

liefs Annette

Ilonka zei

Wat een schitterend kaartje heel erg mooi!!

Groetjes Ilonka

Ans zei

Wat een schitterende kaart Margo. Dank je wel hiervoor! We hebben het graag gedaan.

Groeten van Gert en Ans