maandag 28 januari 2013

een nieuwe verslaving

EINDELIJK!!!!
Ik kan weer berichten plaatsen op mijn blog!
Al heel lang ben ik bezig om iets op mijn blog te plaatsen maar steeds lukte het niet en nu ineens wel.
Ik heb veel om jullie te laten zien maar ik begin met dit:

Ik heb op het Haak-event bij hobbyvision leren haken en sinds die tijd lijk ik wel verslaafd haha!!
Ik vind het zo leuk om te doen. Dit zijn een aantal dingen die ik tot nu toe heb gehaakt:

 
bedankt voor je boek aan mijn blog en tot snel weer!
 
Liefs Margo

4 opmerkingen:

Astrid zei

hihihihi, leuk werk hè Margo en inderdaad zooooo verslavend :)
Ik vind je potjes prachtig geworden, de schalen mooi opgemaakt, super !


liefs Astrid

Berith zei

Haha, ja, haken is idd verslavend maar je houdt er ook erg leuke dingen aan over he!
Je potjes zijn mooi geworden!
Ik heb een poosje terug met zpagetti om potten heen gehaakt en er een kerstlichtjes snoer in gedaan, dat staat zo gezellig 's avonds :)

Groetjesss :)

Milnie zei

En daar zijn de potjes dan!! Heerlijk dat je nu een extra verslaving erbij hebt die je lekker tussendoor kan uitoefenen; ik vind ze super!! :)

Jacqueline zei

Hoi Margo,
Leuk die omgehaakte jampotjes. Zeker zo op het dienblad gezellig op tafel.
Groetjes, Jacqueline