donderdag 26 april 2012

Daar bij die molen .....

Deze molen heeft heeeeel lang geleden in het tijdschrift Kadoosjes gestaan.Ik wilde hem altijd al eens maken en nu is het er eindelijk van gekomen!
Ik ben zelf erg blij met het resultaat. Hij is  groter dan ik dacht ( ongeveer 25 cm hoog) en er kan dus ook een leuk cadeautje in haha.
Het designpapier is een oudje van Basic Grey, de stempel is van Magnolia evenals de hekjes-stans.
De boom heb ik uitgesneden met mijn cricut. De "bloesemboompjes" heb ik ooit eens op een beurs gekocht.




Ik wil graag meedoen aan de challenge bij:
Alles met en over kleuren met Derwent en Prisma

Iedereen een hele fijne week en bedankt voor je bezoekje.

Liefs Margo

11 opmerkingen:

heidy zei

Dit is leuk zeg Margo,geweldig gemaakt!
Groetjes Heidy

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

schitterende molen heb je gemaakt.

groetjes jolande

Marianne zei

Prima gedaan en de kleuren zijn erg leuk.
Ik heb de molen zelf ook gemaakt erg leuk om te doen.
liefs, Marianne

Anja zei

Zo zeg dat is echt heel erg mooi. Nederlandser kan het haast niet. Heel erg bedankt voor het meedoen bij de challenge van de derwents en prisma blog.

Groetjes Anja

Agnes zei

oooo, dat ziet er gaaf uit!!
Wat heb je dit ontzettend leuk gemaakt!
groetjes, Agnes

marion zei

ohhh wat prachtig, echt oerhollands !! Liefs, Marion

Anoniem zei

wow mooi zeg

Dina zei

super wauh bedankt voor je deelname bij derwent en prismas

Durvina zei

Wat een werk!
Maar het resultaat mag er zeker zijn, erg leuk!

groetjes, Durvina

Berith zei

Wat leuk!!!

Kim zei

Wat een prachtige molen!
Ik heb je net het patroon per mail gestuurd. Hoop dat het gelukt is. Veel plezier ermee!

Groetjes Kim