dinsdag 20 maart 2012

paascreatie & uitslag verjaardagscandy

Deze paascreatie zag ik een tijdje geleden op het blog van Marja.
Ik vond hem zo mooi dat ik hem nu ook heb gemaakt.
Het is simpel maar wel veel werk, mijn boek had 283 bladzijden ..........
De plaatjes heb ik van internet.


Ik wil graag meedoen aan de challenge bij het scrapcards challengeblog


En dan nu de uitslag van de candy:

Wat een prachtige verjaardagskaartjes heb ik mogen ontvangen van jullie, bedankt!!!
Zoals beloofd 2 winnaars: 1 gekozen door mijn man en 1 door de kinderen.

Mijn man vond het kaartje van DIONNA ( ze heeft zelf geen blog) het mooiste
en de kinderen het kaartje van MELANIE.

Willen jullie mij jullie adres mailen zodat ik de candy kan versturen naar jullie?

Liefs Margo

2 opmerkingen:

Riet zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt Margo.

Liefs Riet.

Astrid zei

Een schitterende creatie Margo, ziet er super uit !!

groetjes Astrid