dinsdag 18 mei 2010

Kaartje en Prinsessenboekje

Zo daar ben ik dan eindelijk weer een keer!
Door de drukte en de vakantie hier ben ik er maar niet aan toe gekomen om iets te posten maar ik heb niet stil gezeten dus hier alvast wat creaties:


Dit kaartje heb ik gemaakt met kraft cardstock, design papier van Kaiser Craft, stukje van een doos, wat bloemetjes, stukje kant en een magnolia afdrukje.
Lekker simpel maar erg mooi al zeg ik het zelf haha.

Verder heb ik eindelijk een boekje van Fay gemaakt. Het stond al heel lang op mijn to-do list maar het kwam er maar steeds niet van.
Ik heb het erg zoet en bling-bling gemaakt zoals bij een echt prinsesje hoort haha. De foto's heb ik allemaal zwart-wit afgedrukt zodat ze mooi bij elkaar passen.






zoals jullie misschien wel zien zijn dit niet alle pagina's, ik heb maar een paar foto's genomen zodat jullie een beetje een idee hebben.


Liefs, Margo

14 opmerkingen:

Unknown zei

Je bent weer lekker bezig geweest zie ik mooi kaartje en een heel gaaf kasteel.
gr,Lean.

m@deliefjuh zei

wauw! goed bezig! leuk zo'n kasteel album :) en je kaartje is ook super schattig!

Jolanda zei

Heel mooi kaartje en het kasteel is geweldig!!Schattige foto's en een mooi geheel!
Fijne dag,Jolanda

Ageeth zei

O die is prachtig geworden. Wat een werk zal dat geweest zijn.
Echt iets voor een prinses.
Liefs Ageeth

Unknown zei

ohhhhhhhhhh wat mooi Margo wat leuk voor je kleine meid een heus kasteel album prachtig



Liefs Nellie

Ilonka zei

Whow wat een schitterende creaties heel erg mooi

groetjes Ilonka

Alina zei

prachtige creaties, Margo, complimenten!
groetjes, Alina

chantal zei

schitterende creaties heb je gemaakt margo
erg leuk gedaan
liefs chantal

Riet zei

Wat een prachtige kaart en boekje Margo.
Leuk gedaan zo kasteelboekje,mooi papier heb je voor beiden gebruikt.

Liefs Riet.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Je kaart is mooi, maar je prinsessenboekje is geweldig.
Schitterend gemaakt.

Groetjes Jolande

Leonie zei

Zowel de kaart als het kasteelalbum zien er prachtig uit!! :-)

Annette zei

Supeleuk hoor Margo!! en wat is ze al weer groot geworden!

liefs Annette

sandra_w zei

Helemaal geweldig, Margo! Schitterende kaart en wat een supermooi kasteelalbum....prachtig!!

San x

Alina zei

prachtige creaties, Margo!
groetjes, Alina