woensdag 14 april 2010

Bijdrage voor Double Dutch


Eindelijk kan ik jullie mijn eerste bijdrage laten zien als Gast Designer voor het Double Dutch blog.
Ik had hem al een tijdje klaar maar mocht hem nog niet op mijn blog plaatsen.
Het patroontje van het doosje kun je hier vinden. Het papier is van Kaiser Kraft (Devonshire) en het metalen vogeltje is van de Action.

Afgelopen zondag ben ik samen met Sandra naar de Art specially beurs in Zeist geweest en wat hebben we genoten!!! Heerlijk samen alle kraampjes afgestruind, veel gelachen en heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel gekocht!!!!
We hebben nog in de rij gestaan om een workshop bij Angelique te volgen maar de rij was zo lang dat we maar hebben besloten om het project thuis te maken, dus dat houden jullie nog tegoed.

Bedankt voor jullie bezoekjes en jullie lieve reacties.

Liefs, Margo

10 opmerkingen:

Ilonka zei

Hey Margo wat een schitterend boc en wat een supermooi papier heb je geet is hiet zo stil nog.bruikt. Een topprestatie. PRACHTIG!

En het is hier zo stil nog, maar daar kan natuurlijk zo verandering in komen. Wij wachten hier rustig af Hihihih . Ik kijk er naar uit om je volgende creatie te bewonderen.
Een fijne dag.

liefs Ilonka

chantal zei

schiterend doosje margo
erg leuk
liefs chantal

Milnie zei

Wat een super leuk doosje! Ook super om te lezen dat jullie zondag een leuke dag hebben gehad, beurzen blijven een heerlijk tijdverdrijf!

liefs

m@deliefjuh zei

wat heb je dat leuk gemaakt zeg! helemaal lief!

Agnes zei

Prachtig doosje! Leuk zo met het vogeltje!
Groetjes, Agnes

Unknown zei

Hoi Margo

wat een mooie creatie ik vind hem schitterend

Liefs Nellie

Unknown zei

Heel mooi geworden leuk met het vogeltje en kantje erop...
gr,Lean.

Alina zei

prachtig geworden, Margo complimenten!
groetjes, Alina

crea-elma zei

Hoi hoi,

Wat een leuk en gaaf tasje/doosje!

groetjes Elma

Hilde Suykerbuyk zei

heel erg leuk margo, een doosje blijft toch ook altijd leuk om te maken he!
gr. hilde