woensdag 10 december 2008

Ziekenboeg ......

Sinds vorige week zijn we hier allemaal ziek.
Het is begonnen met buikgriep van Jason en mij, daarna lag Heino ook plat en van het weekend is het fout gegaan met Tycho.
De kinderen zitten inmiddels aan de antibiotica en papa en mama moeten het zo maar uitzieken.
Ik voel me al heel wat beter als vorige week maar mijn maag blijft van streek en mijn verkoudheid wil ook maar niet verdwijnen.
De afgelopen week is er dus niks van scrappen terecht gekomen zoals jullie wel zullen snappen.
Deze week heb ik het erg druk maar volgende week hoop ik toch echt weer eens wat tijd vrij te kunnen maken voor mezelf!
Hieronder nog wat foto's van pakjesavond:

We hadden afgesproken om met de ogen dicht een pakje uit te kiezen, Jason liet wel even zien hoe dat moest!




Ondanks dat we allemaal ziek waren hebben we toch een hele fijne avond gehad en zijn we allemaal verwend.
groetjes Margo





1 opmerking:

Annette zei

hoi hoi

Wat een leuke foto'sssssssssss helemaal geweldig en natuurlijk hoop ik dat je nu wat beter bent!!!

liefs Annette